Alla inlägg under maj 2007

Av Hanna - 8 maj 2007 00:11

Felicia sov från strax efter midnatt till åtta på morgonen!!! Blev helt chockad då jag vaknade...och rädd...levde hon? Jodå, hon sov så gott så =)


Idag har regnet öst ner och jag vet inte vem som varit tröttast i familjen, trots att vi har sovit inatt...

Har i alla fall tvättat och bakat bröd idag. Middagen bestod av nybakat bröd och soppa, riktigt gott!

Sen blev det äntligen av att jag gjorde avtryck av Felicias fötter, hon är ju bara snart 10 veckor.... Bättre sent än aldrig eller?

Av Hanna - 1 maj 2007 13:35

Maken ville helst inte gått till majbrasan alls med tanke på att det var så kallt. Klä dig bättre då tyckte jag...så vi kom iväg trots allt. Dottern (den stora alltså) hade hur roligt som helst eftersom många av hennes kompisar var där. Tror hon tyckte det var roligt att få springa lite fritt och känna sig lite stor. Det var full aktivitet så hon frös inte iaf =)


När vi kom hem gjorde varm choklad och myste en stund. När stora tösen var i säng satte jag mig i soffan för att amma och slötitta lite på TV....vaknade en timma senare med Felicia sovandes vid bröstet och maken sovandes brevid mig =O

Ovido - Quiz & Flashcards